Když BYD představil Atto 3 v Evropě v roce 2022, mnozí skeptici se ptali, zda čínský výrobce může konkurovat Tesle, Volkswagen nebo korejským značkám. O dva roky později je odpověď jasná: s přibližně 18 000 prodanými kusy v Evropě (1. pololetí 2025) Atto 3 dokázal, že není jen další "budget alternativou", ale vážným hráčem v segmentu kompaktních SUV. Co však přesvědčilo evropské zákazníky? Recept je jednoduchý: prostorný interiér, velká baterie (60,48 kWh), slušný dojezd (420 km WLTP) a především – cena, která je o 20–30 % nižší než u konkurence. Zatímco Tesla Model Y stojí 250 000 PLN a VW ID.4 kolem 210 000 PLN, BYD Atto 3 začíná na 184 800 PLN. Nicméně skeptici měli pravdu v jedné věci: BYD nemá vlastní síť rychlého nabíjení. Na rozdíl od Tesly se Superchargery nebo Porsche s Ionity musí majitelé Atto 3 spoléhat na veřejné stanice CCS2. To dělá domácí nabíjení nejen pohodlným – je nezbytné. A zde přichází klíčová otázka: který nabíječ bude pro toto auto skutečně nejlepší? Tento průvodce odpoví na tuto otázku. Prozkoumáme, co v praxi znamená 11 kW palubní nabíječka BYD Atto 3, zda se vyplatí investovat do rychlejšího nabíjení a který mobilní nabíječ Ampere Point nejlépe vyhoví vašim potřebám. Ale začněme základy BYD Atto 3 je kompaktní elektrický crossover (4 455 mm dlouhý, 1 875 mm široký), který v Evropě soupeří s VW ID.4, Hyundai Kona Electric, Kia Niro EV a nižšími verzemi Tesla Model Y. Je to praktické rodinné auto s ambicemi SUV, i když bez terénních schopností. Dostupné verze v Polsku (2025): BYD Atto 3 Comfort Cena: od 184 800 PLN Výkon: 204 HP (150 kW), 310 Nm Baterie: 60,48 kWh (Blade Battery LFP) WLTP dojezd: 420 km 0-100 km/h: 7,3 sekundy Maximální rychlost: 160 km/h Obrazovka: 12,8" otočná Konektor: CCS2 Design BYD Atto 3 Cena: od 206 800 PLN Specifikace shodné s Comfort Rozdíly: větší obrazovka (15,6" místo 12,8"), panoramatická střecha, koženkové čalounění, bohatší výbava Záruka: 6 let/150 000 km na auto, 8 let/200 000 km na baterii a motor. Obě verze mají stejný pohon: jeden elektromotor na přední nápravě (pohon předních kol), 204 HP a 310 Nm. Není to sportovní auto – 0-100 km/h za 7,3 sekundy je slušný výsledek pro rodinný crossover, ale daleko od Tesla Model 3 Performance (3,1 sekundy) nebo dokonce standardního Modelu Y (5,0 sekundy). Blade Battery – Srdce BYD Atto 3 Co odlišuje BYD Atto 3 od konkurence, je baterie. Ne její kapacita (60,48 kWh je standard pro tuto třídu), ale technologie: Blade Battery založená na chemii LFP (lithium železný fosfát). Co to znamená v praxi? LFP vs NMC – Klíčové rozdíly Většina elektromobilů (Tesla Model 3 LR, VW ID.4, BMW iX1) používá baterie NMC (nikl-mangan-kobalt). BYD Atto 3 používá LFP (lithium železný fosfát). Zde jsou hlavní rozdíly: Výhody Blade Battery (LFP): Nižší cena: Žádný drahý kobalt a nikl – výroba je o 20-30 % levnější Vyšší bezpečnost: LFP je tepelně stabilnější, obtížněji se zapaluje Delší životnost: Lze pravidelně nabíjet na 100 % bez urychlení degradace Lepší odolnost vůči chladu: Menší ztráta kapacity v zimě než u NMC Nevýhody Blade Battery (LFP): Nižší energetická hustota: Těžší baterie se stejnou kapacitou (BYD Atto 3 váží 1 750 kg vs VW ID.4 1 850 kg, ale ID.4 má 77 kWh) Nižší napětí: Pomalejší DC nabíjení než nejlepší NMC (110 kW vs 135-170 kW u konkurence) Nižší špičkový výkon: Motor má menší "ráz" než u aut s NMC Konstrukce Blade Battery: Blade Battery od BYD je skutečná revoluce. Místo tradičních válcových nebo pouch článků BYD používá dlouhé ploché "lamely" (960 mm × 90 mm × 13,5 mm). Baterie Atto 3 obsahuje 138 takových článků uspořádaných přímo v podvozku, čímž odpadá potřeba dalších modulů. Výhody: Lepší využití prostoru (více energie v menším objemu) Lepší odvod tepla (větší povrchová plocha) Vyšší strukturální tuhost (lamely fungují jako výztuha podvozku) Hmotnost: Celý bateriový blok váží přibližně 435 kg (včetně pouzdra a chladicího systému). Můžete nabíjet na 100 %? Ano! To je jedna z největších výhod LFP oproti NMC. Zatímco Tesla nebo VW doporučují denní nabíjení na 80 % (a 100 % jen před dlouhými cestami), BYD Atto 3 lze pravidelně nabíjet na 100 % bez urychlení degradace baterie. Proč? LFP má plošší napěťovou křivku a nezažívá "stres" při vysokých stavech nabití jako NMC. V praxi to znamená, že můžete vždy využít plný dojezd 420 km, ne jen 336 km (80 %). Specifikace AC a DC nabíjení Nyní k nejdůležitější části: jak nabíjet BYD Atto 3? Nabíjení střídavým proudem (AC) Toto je domácí nabíjení nebo nabíjení na pomalých veřejných stanicích. Auto má 11 kW palubní nabíječku (třífázovou, 16A), což je evropský standard pro tuto třídu. Technické specifikace: Maximální výkon: 11 kW (třífázové, 16A, 400V) Konektor: Typ 2 (standardní evropský) Doba nabíjení 0-100 %: 11 kW (CEE 16A třífázové): ~6,5 hodiny 7,4 kW (CEE 32A jednofázové): ~8 hodin 3,7 kW (230V zásuvka Schuko): ~16 hodin Důležité: BYD Atto 3 nemá variantu s 22 kW. Bez ohledu na verzi (Comfort nebo Design) je palubní nabíječka vždy 11 kW. Pokud tedy uvažujete o nabíječce Q22 (22 kW), ušetřete peníze – auto stejně nevyužije více než 11 kW. DC nabíjení (stejnosměrný proud) Toto je rychlé nabíjení na veřejných stanicích (Ionity, Greenway, E.ON, Shell Recharge). Technické specifikace: Maximální výkon před faceliftem (2022-2024): 88 kW Maximální výkon po faceliftu (2025): 110 kW Konektor: CCS2 (standardní evropský) Doba nabíjení 10-80 %: 88 kW: ~40 minut 110 kW: ~35 minut Doba nabíjení 10-100 %: ~55-60 minut (pomalejší po 80 %, typické pro LFP) Nabíjecí křivka: BYD Atto 3 má rovnoměrnou nabíjecí křivku, což znamená, že udržuje vysoký výkon déle než vozy s NMC. Zatímco Tesla Model Y klesá z 250 kW na 50 kW po 50 %, BYD Atto 3 udržuje ~90-100 kW až do 70-75 %. Proč? LFP má nižší vnitřní odpor a lepší tepelnou stabilitu, což umožňuje agresivnější nabíjení po delší dobu. Teplota je důležitá: Výkon DC nabíjení závisí na teplotě baterie: Nad 15 °C: Plný výkon (110 kW) 0-15 °C: Omezeno na 70-90 kW Pod 0 °C: Omezeno na 40-60 kW Důležité: BYD Atto 3 nemá aktivní předehřívání baterie (na rozdíl od Tesla nebo Hyundai Ioniq 5). Pokud přijedete na stanici v zimě s chladnou baterií, nabíjení bude pomalé. Tip: Před rychlým nabíjením v zimě jeďte 30-40 km, aby se baterie přirozeně zahřála. To může zkrátit dobu nabíjení o 10-15 minut. Porovnání s konkurencí Jak si BYD Atto 3 stojí v porovnání s konkurencí v nabíjení? AC nabíjení (11 kW): Model Baterie AC výkon Čas 0-100 % BYD Atto 3 60,48 kWh 11 kW ~6,5 h VW ID.4 77 kWh 11 kW ~7 h Hyundai Kona Elektrický 65 kWh 11 kW ~6 h Tesla Model Y LR 82 kWh 11 kW ~7,5 h Kia Niro EV 64 kWh 11 kW ~6,5 h DC nabíjení (rychlé): Model DC výkon Čas 10-80 % Čas 10-100 % BYD Atto 3 (2025) 110 kW ~35 min ~55 min VW ID.4 135 kW ~38 min ~60 min Hyundai Kona 102 kW ~47 min ~73 min Tesla Model Y 250 kW ~27 min ~45 min Kia Niro EV 102 kW ~45 min ~70 min Závěr: BYD Atto 3 se nabíjí pomaleji než Tesla Model Y (ale stojí o 80 000 PLN méně), ale rychleji než Hyundai Kona nebo Kia Niro EV. Při domácím nabíjení střídavým proudem je na úrovni konkurence. Kterou nabíječku Ampere Point vybrat? Nyní k nejdůležitější otázce: která nabíječka bude nejvhodnější pro BYD Atto 3? Klíčový princip: Auto má palubní nabíječku 11 kW, proto doporučujeme nabíječky 11 kW (Q11 nebo P11). Pomalejší nabíječky (7,4 kW nebo 3,7 kW) nevyužijí potenciál auta, zatímco rychlejší (22 kW) jsou zbytečné – auto nevyužije dodatečný výkon. Q11 – Mobilní nabíječka s aplikací (11 kW) Technické specifikace: Výkon: 11 kW (třífázový, 16A, 400V) Konektor: Typ 2 (7metrový kabel) Zásuvka: CEE 16A (třífázová, "nízký výkon") Displej: 2,4" LCD Aplikace: WiFi + Tuya (Android/iOS) Ochrana: IP66/IK10 (vodotěsný, odolný proti nárazům) Rozměry: 33,5 × 9,8 × 7 cm Hmotnost: 5 kg Certifikace: CE, EMC, LVD, FCC, RoHS, UKCA Klíčové vlastnosti: Doba nabíjení: ~6,5 h (0-100 % BYD Atto 3) Mobilita: Lehký, kompaktní, s přepravní taškou Aplikace: Monitorování, plánování, historie nabíjení Nastavitelný proud: 6-16A (7-11 kW) Časovač: Zpožděný start (např. nabíjení v noci během nízkých tarifů) Energetický měřič: Sleduje, kolik jste nabil Teplotní senzory: V nabíječce a konektoru Type 2 Pro koho? Uživatelé, kteří chtějí plnou kontrolu přes aplikaci Ti, kdo chtějí naplánovat nabíjení na dobu mimo špičku (0,70 PLN/kWh vs 1,20 PLN/kWh) Ti, kdo si cení monitorování a statistik Cena: https://www.amperepoint.pl/products/portable-charger-q11-16a-11kw-type-2-display-bag-included-wifi Q11 s adaptéry – maximální flexibilita (11 kW + 3,7 kW) Toto je varianta Q11 s inteligentním adaptérovým systémem, který umožňuje nabíjení z různých zásuvek: Dostupné adaptéry: Schuko (230V, 16A, 3,7 kW) – pro domácí zásuvky CEE 16A (400V, 16A, 11 kW) – standardní třífázový CEE 32A Blue (230V, 32A, 7,4 kW) – jednofázový vysoký výkon (německý kempingový standard) Výhody: Flexibilita: Může nabíjet kdekoli – doma (Schuko), v garáži (CEE), na kempu (CEE Blue) Bezpečnost: Automatické rozpoznání zásuvky, nastavení parametrů Kabel: 7,5 metru (o 0,5 m delší než standardní Q11) Pro koho? Pro ty, kteří nemají třífázovou instalaci, ale plánují ji v budoucnu Pro ty, kteří cestují a chtějí nabíjet kdekoli Pro ty, kteří potřebují zálohu (pokud instalace CEE selže, lze použít Schuko) Cena: https://www.amperepoint.pl/products/portable-charger-q11-16a-11kw-type-2-display-bag-included-wifi-adapters P11 – Jednoduchý a spolehlivý (11 kW) Technické specifikace: Výkon: 11 kW (třífázový, 16A, 400V) Konektor: Typ 2 (6metrový kabel) Zásuvka: CEE 16A (třífázová) Displej: 2,4" LCD Aplikace: NE Ochrana: IP65/IK10 Rozměry: 21 × 10 × 6 cm Hmotnost: 4,5 kg Certifikace: CE, EMC, LVD, FCC, RoHS, UKCA, TUV Klíčové vlastnosti: Doba nabíjení: ~6,5 h (0-100 % BYD Atto 3) Jednoduché ovládání: Zapojte a funguje 2,4" LCD displej: Zobrazuje proud, napětí, výkon, dobu nabíjení Časovač: Zpožděný start (nastavení pomocí tlačítek) Energetický měřič: Nezresetovatelný počítadlo Pro koho? Uživatelé, kteří nepotřebují aplikaci Ti, kdo si cení jednoduchosti a spolehlivosti Ti, kteří hledají levnější řešení (bez WiFi = nižší cena) Cena: https://www.amperepoint.pl/products/portable-charger-p11-16a-11kw-type-2 Q11 vs P11 – Který vybrat? Funkce Q11 P11 Výkon 11 kW 11 kW Doba nabíjení ~6,5 h ~6,5 h Zásuvka CEE 16A CEE 16A Kabel 6 m (7,5 m s adaptéry) 6 m Displej 2,4" LCD 2,4" LCD Aplikace Ano (WiFi + Tuya) Ne Adaptéry Volitelné (Q11 s adaptéry) Ne Časovač Pomocí aplikace Pomocí tlačítek Cena Vyšší Nižší Pro koho Pro technické nadšence, ovládání přes aplikaci Pro milovníky jednoduchosti Závěr: Obě nabíječky jsou mobilní a nabízejí stejný výkon 11 kW. Hlavní rozdíl: Q11 má aplikaci a variantu s adaptérem, P11 je jednodušší, ale levnější. ❌ Q22 (22 kW) – NE pro BYD Atto 3 Často dostáváme otázky: "Stojí za to koupit Q22 pro "budoucí jistotu"?" Odpověď: NE. BYD Atto 3 má palubní nabíječku 11 kW a není známo, že by BYD uvedl variantu 22 kW (na rozdíl od BMW iX1, kde je to volba). Zaplatíte navíc 500-800 PLN za výkon, který nikdy nevyužijete. Výjimka: Pokud plánujete v budoucnu koupit druhé auto s možností nabíjení 22 kW (např. Renault Zoe, Smart #1, Porsche Taycan), pak může mít Q22 smysl. Ale pro Atto 3 samotné – rozhodně ne. Scénáře nabíjení – Jak to funguje v praxi Podívejme se na tři reálné scénáře, které ukazují, jak funguje nabíjení BYD Atto 3 v praxi. Scénář 1: Pan Kowalski – Denní dojíždějící (50 km/den) Profil: Denní dojíždění: 50 km (25 km do práce + 25 km zpět) Parkování: Podzemní garáž s CEE 16A třífázovou zásuvkou Instalace: Vlastní CEE zásuvka na parkovacím místě Nabíječka: Q11 (11 kW) Jak to funguje: Denní spotřeba: ~8 kWh (16 kWh/100 km × 50 km) Večerní nabíjení: Přijede domů v 18:00, zapojí Q11 Doba nabíjení: <1 hodina na doplnění 8 kWh Aplikace: Plánuje přes Tuya app nabíjení 23:00-6:00 (off-peak sazba) Měsíční náklady: ~100-120 PLN (1000 km × 16 kWh/100 km × 0,70 PLN/kWh) Proč Q11? Aplikace umožňuje plánování na off-peak hodiny (úspora ~40-50 PLN/měsíc) Sleduje, kolik nabíjel (pro vyúčtování se správcem budovy) Může upravit výkon, pokud je instalace slabší Scénář 2: Paní Nowaková – Město + víkendové výlety (20-30 km/den + 150-200 km o víkendech) Profil: Jízdní vzdálenost ve všední dny: 20-30 km (nákupy, děti do školy) Víkendové výlety: 150-200 km (návštěvy rodičů, výlety) Parkování: Domácí garáž se Schuko 230V, bez třífázového připojení Nabíječka: Q11 s adaptéry Jak to funguje: Pracovní dny: Nabíjení přes noc přes Schuko (230V, 3,7 kW) 8-10 hodin → 30-35 kWh → dost na 200 km Před víkendem: Pokud baterie <30 %, rychlé nabíjení na veřejné stanici (35 min) nebo v práci (CEE přes adaptér) Pondělí: Z cesty s 20 % baterie, přes noc zapojený do zásuvky Schuko Úterní ráno: 80-90 % baterie Proč Q11 s adaptéry? Není potřeba investovat do třífázové instalace (úspora 3 000–5 000 PLN) Flexibilita adaptéru (může nabíjet v práci, u rodičů) Lze později upgradovat na CEE (stačí koupit zásuvku, nabíječka už má tuto možnost) Scénář 3: Pan Wiśniewski – Pevný rozvrh (garáž s CEE, aplikace není potřeba) Profil: Denní dojíždění: 40 km Parkování: Vlastní garáž s CEE 16A třífázové Zvyk: Pevný rozvrh, nabíjí každý večer Nabíječka: P11 (11 kW) Jak to funguje: Vrací se domů v 17:30, zapojí P11 Časovač není potřeba – nabíjí ihned Ráno: 100 % baterie, odpojí Dívá se na displej: "42,3 kWh nabito tento měsíc" Proč P11? Nepotřebuje aplikaci (pevný rozvrh, žádné nabíjení mimo špičku) Jednoduché ovládání (plug & play) Nižší cena než Q11 (úspora ~200-300 PLN) Testy a názory majitelů Jak si BYD Atto 3 vede v reálném životě? Podívejme se na testy a názory majitelů. ADAC test (prosinec 2024) Německý ADAC je jednou z nejrespektovanějších automobilových organizací v Evropě. Jejich test BYD Atto 3 odhalil několik zajímavých závěrů: Pozitiva: Design: "Interiér vypadá moderně a prostorně" – testující ocenili neobvyklý design (úchyty jako činky, stringový přístrojový panel) Prostor: "Dostatek místa na nohy vpředu i vzadu" – rozvor 1 820 mm poskytuje více prostoru než VW ID.3 Rozsah: "Dálniční dojezd 330 km při 130 km/h" – realistický výsledek v souladu s WLTP Cena: "Přibližně 38 000 EUR za verzi Comfort" – o 20 % levnější než VW ID.4 Negativa: Ovládání vyhřívání sedadel: "Skryto v podnabídce" – testerům se nelíbilo, že k zapnutí topení museli projít 3 obrazovkami Přilnavost: "Přední kola ztrácejí přilnavost v ostrých zatáčkách" – 204 HP na přední nápravu je za mokra příliš Displej řidiče: "Malý 5palcový displej" – zatímco centrální obrazovka má 12,8-15,6", displej řidiče je maličký Nabíjení: ADAC potvrdil, že Atto 3 udržuje stabilní výkon 90-100 kW až do 70 % baterie, poté klesá na 60-70 kW. Plné nabití z 10 na 100 % trvá asi 55 minut. Autocar dlouhodobý test (6 měsíců, 15 000 km) Britský Autocar testoval Atto 3 po dobu 6 měsíců (březen-září 2024), najezdil 15 000 km. Zde jsou klíčové poznatky: První dojmy: "BYD Atto 3 je pohodlná dvojice papučí v automobilové podobě. Nevzrušuje, nepřekvapuje, ale svou práci dělá spolehlivě." – Tester Matt Prior Po 3 měsících (8 000 km): Rozsah: "Režim upřímnosti (Adaptive) ukazuje realistický dojezd" – na rozdíl od jiných EV, které přeceňují, Atto 3 zobrazuje, co skutečně ujedete Nabíjení: "Nikdy žádné problémy s nabíjením" – ani doma (7 kW wallbox), ani na veřejnosti (Ionity, Shell Recharge) Spotřeba: "15-17 kWh/100 km v kombinovaném provozu" – mírně lepší než WLTP (16 kWh/100 km) Po 6 měsících (15 000 km): Spolehlivost: "Žádné problémy, žádné návštěvy servisu" – auto nevyžadovalo jedinou návštěvu dílny Srovnání: "Lepší denní společník než Cupra Born nebo Renault Megane E-Tech" – více místa, stabilnější, předvídatelnější Verdikt: "Pokud potřebujete praktické EV a nezáleží vám na značce, Atto 3 je vynikající volba" Test What Car? (únor 2024) Britský What Car? se zaměřil na interiér a praktičnost: Design interiéru: Buď ho milujete, nebo nenávidíte: "Interiér inspirovaný posilovnou – madla jako činky, šňůrky na palubní desce" – tester James Attwood Materiály: "Levnější než Smart #1 nebo Volvo EX30" – hodně tvrdého plastu, méně měkkých materiálů Displej: "12,8palcový displej se otáčí o 90 stupňů" – užitečné pro navigaci (na výšku) nebo média (na šířku) Prostor: Přední: "Pohodlné, spousta nastavení" – i vysokí cestující (190+ cm) budou mít pohodlí Zadní: "Méně než očekáváno" – přestože má délku 4 455 mm, prostor pro nohy vzadu je horší než u VW ID.4 (4 584 mm) Zavazadlový prostor: "6 příručních kufrů" – 440 litrů (rozšiřitelné na 1 338 litrů) Nabíjení: Domácí: "Nabíjení přes noc není problém" – 11 kW nabíječka zvládá denní dojíždění 50-60 km DC: "35-40 minut na 10-80 %" – záleží na stanici (88 kW starý model, 110 kW nový) Názory majitelů (fóra, FB skupiny) Co skuteční majitelé BYD Atto 3 říkají v Polsku? Pozitivní: "10 měsíců, žádné problémy" – Paweł, Varšava (12 000 km) "V2L skvělé pro kempování" – Kasia, Gdaňsk (může napájet lednici, kávovar) "Skutečný dojezd odpovídá deklaraci" – Marcin, Krakov (380 km kombinovaně v létě) "Levná údržba" – Tomasz, Poznaň (v prvním roce není potřeba servis) Negativní: "Podvozek by mohl být tužší" – Někteří majitelé si stěžují na nadměrné naklánění karoserie v zatáčkách "Žádné Google Maps" – Auto používá BYD Maps (slabší než Google/Apple) "Žádné Superchargery" – Na rozdíl od Tesly musíte používat veřejné stanice Nabíjení: "11 kW stačí" – Většina majitelů nabíjí přes noc na 11 kW, DC pouze na cestách "Aplikace funguje dobře" – Q11 Tuya aplikace funguje spolehlivě (žádné odpojení) Závěr Ten BYD Atto 3 je čínský crossover, který Evropu překvapil svou praktičností, velkou baterií a atraktivní cenou. Není to auto pro nadšence (postrádá dynamiku sportovních vozů a prestiž značky), ale je to vynikající volba pro rodiny hledající spolehlivé a cenově dostupné elektrické vozidlo. Výhody: Velká baterie (60,48 kWh) a slušný dojezd (420 km WLTP, 350-400 km reálný) LFP baterie (lze nabíjet na 100 %, bezpečnější, levnější) Prostorný interiér (rozvor 1 820 mm) Dobrá výbava za cenu 8letá/200 000 km záruka na baterii Nevýhody: Žádná vlastní rychlonabíjecí síť (nutné používat veřejné CCS2) Slabší materiály než u prémiových značek Žádné aktivní předehřívání baterie (pomalejší DC nabíjení v zimě) Menší zadní displej (5") než u konkurence Pro koho? Rodiny (prostorné, praktické) Přechod z spalovacího motoru (rozumná cena, slušný dojezd) Jednoduchost a spolehlivost > sportovní emoce Alternativa k VW/Tesla/Hyundai (lepší poměr cena/výkon) Není pro: Nadšenci do jízdní dynamiky (lepší než Cupra Born/Tesla Model 3) Hledači prémiové kvality (lepší než Tesla Model Y/BMW iX1) Pravidelné velmi dlouhé cesty (bez vlastní DC sítě) Naše doporučení Pro BYD Atto 3 (11 kW AC palubní nabíječka): Q11 – pokud chcete: Mobilní aplikace (monitorování, plánování) Nabíjení mimo špičku (úspora 40-50 PLN/měsíc) Flexibilita (varianta s adaptérem: CEE + Schuko) P11 – pokud chcete: Jednoduchost (plug & play) Nižší cena (bez aplikace = úspora) Spolehlivý provoz bez zbytečných funkcí Klíč k úspěchu: CEE 16A třífázová instalace ve vaší garáži. To umožňuje nabíjení 11 kW a užívání si plného dojezdu každé ráno. Prohlédněte si naše nabíječky Q11 (11 kW, s aplikací) Q11 s adaptéry (11 kW + 230V) P11 (11 kW, jednodušší) Zdroje (1) Technické specifikace BYD Atto 3 – https://wyborkierowcow.pl/danetechniczne/technical-data/byd-dane/atto-3/1-gen-atto-3/atto-3-od-04-23/byd-atto-3-comfort-2023-dane-techniczne/ (2) Facelift BYD Atto 3 2025 – https://e-mobilni.pl/byd-atto-3-lifting-nowy-cena-bateria-moc-2025/ (3) Specifikace BYD Atto 3 – https://moto.polisoteka.pl/byd/byd-atto-3 (4) Test BYD Atto 3 ADAC – https://www.adac.de/rund-ums-fahrzeug/autokatalog/marken-modelle/byd/byd-atto-3/ (5) Dlouhodobý test BYD Atto 3 Autocar – https://www.autocar.co.uk/car-review/byd/atto-3/long-term-reviews/byd-atto-3-2024-long-term-test (6) Recenze BYD Atto 3 What Car? – https://www.whatcar.com/byd/atto-3/hatchback/review/n25563 (7) BYD Atto 3 Euro NCAP – https://www.euroncap.com/en/press-media/press-releases/byd-improves-assisted-driving-system-in-response-to-euro-ncap-s-atto-3-grading/ (8) Průvodce nabíjením BYD Atto 3 Allego – https://www.allego.eu/academy-item/byd-atto-3-charging-guide/ (9) Ceny BYD Atto 3 Polsko – https://otoev.pl/modele-ev/byd/byd_atto_3/cennik (10) Recenze BYD Atto 3 2025 Austrálie – https://zecar.com/reviews/2025-byd-atto-3-price-and-specs